גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל ניו אורלינס בתל אביב 2019 - באדי בולדן - משורר של חצוצרה

ארכיון תאריך: 21 יוני 2019

משך: שעה ורבע

בהשתתפות: ד"ר מייקל וויט והניו אורלינס בנד (ארה"ב)
הסולן ברביעיית ד"ר וייט יהיה נגן החצוצרה הנודע גרג סטאפורד מניו אולרינס.
Dr. Michael White קלרינט
Gregory Stafford חצוצרה 
Brooks Detroit Alexander בנג'ו
Lewis Kerry Garland בס

במחווה לבאדי בולדן יושמעו קטעים לכבודו של איש הג'אז, מוביל ההרכב, ונגן הג'אז הראשון – באדי בולדן. באדי היה הראשון לאלתר בסגנון "בלאק סינגינג" על החצוצרה שלו. הוא ניגן בלוז ורגטיים וכן מוסיקה לריקודים. מאוחר יותר כל הקטעים הוגדרו כ"ג'אז".
צ'ארלס "באדי" בולדן היה נגן קורנט (סוג של חצוצרה ) עוצמתי. היה לו צליל חזק הנשמע למרחקים.. בולדן אהב במיוחד לנגן רגטיים ובלוז. הוא פשוט "שר את הבלוז". בולדן נחשב לראשון מבין אבות שושלת הג'אז. בולדן היה הראשון שהכניס את "שירת המענה" בנגינתו. הוא הלהיב את הקהל כמו מטיף דתי. מייחסים לבאדי בולדן גם את החלפת הקונטרבס בטובה – ככלי בס בתזמורת. לטענתו מהלך זה נתן זרימה יותר חופשית וקלילות לנגן הבא לאלתר.
 
ההרכב ינגן קטעים שבאדי בולדן ניגן כמו:
Careless Love, Make Me A Pallet On Your Floor, High Society, Don't Go Away Nobody and Buddy Bolden's Blues.

Buddy Bolden - The Trumpet Poet
Featuring: Dr. Michael White and the New Orleans Band (New Orleans)
 

A tribute to jazzist, bandleader, and musician Buddy Bolden. Bolden was the first to improvise in the "black singing" style on his trumpet. He played blues and ragtime as well as dancing music. Later, his works became known as "jazz".

Buddy Bolden was a powerful cornet player, who's music could be heard far and wide. Mopst of all he liked ragtime and blues. He is considered a forefather of jazz as the first to implement a musical answer in his playing. He excited the audience like a religious preacher. He is told to have traded out his band's bass for a tuba, claiming it allows for easier improvisation.

The Band will play Bolden's tunes such as: Careless Love, Make Me A Pallet On Your Floor, High Society, Don't Go Away, Nobody and Buddy Bolden's Blues. 

Featuring:
Dr. Michael White
Clarinet
Gregory Stafford Trumpet
Brooks Detroit Alexander Banjo
Lewis Kerry Garland Bass
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter