גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

ג'אז חם - מחווה לאוסקר פיטרסון

ארכיון תאריך: 17 נובמבר 2018 - 23 נובמבר 2018

משך: שעה וחצי

משתתפים:
שלישיית צ'יהירו ימנקה (יפן)
Chihiro yamanaka trio

Chihiro Yamanaka פסנתר
Waki Yoshinori בס
Kodai Higuchi תופים

"ההפתעה הגדולה ביותר של אומבריה ג'אז" כך תיאר את צ'יהירו ימנקה כתב הג'אז של הטיימס. ימנקה היא אחת התגליות המרשימות ביותר בשטח הג'אז. היא בוגרת ברקלי קולג' וכן בוגרת תכנית הלימודים ע"ש בטי קרטר מטעם Jazz Ahead. היא ניגנה והקליטה עם תזמורת הג'אז של ניו יורק והיא ידועה בעיקר בזכות ההקלטות הקאמריות שלה בהרכב של שלישיית פסנתר, בס ותופים. ימנקה סיירה באירופה, ארה"ב ויפן, ונגנה בפסטיבלים כולל אומבריה ג'אז. היא הקליטה כבר יותר מ 12 אלבומים וכעת היא מקליטה תחת הלייבל של Verve.
שניים מהאלבומים שלה קיבלו דירוג מעולה ע"י כתבי All music והסקירה של האחרונים מסתיימת ב "ימנקה היא כישרון גדול, שפע של נשמה ודמיון אינסופי עבור האפשרויות המוסיקליות אשר שלישיית פסנתר מאפשרת".
 
A Tribute to Oscar Peterson

Featuring the Chihiro Yamanaka Trio (Japan)
Chihiro Yamanaka Piano
Waki Yoshinori Bass
Kodai Higuchi Drums
 
Hailed as "The biggest surprise of the Umbria Jazz Festival" by JazzTimes, Chihiro Yamanaka is one of the most impressive recent discoveries in Jazz. She has graduated Berkley College and the Betty Carter's Jazz Ahead program. She has played and recorded with the New York Jazz Orchestra, and is most famous for her chamber music recordings with a Piano, Bass and Drums Trio.
Yamanaka has toured Europe, the United States and Japan, and has played festivals including Umbria Jazz. She has recorded more than 12 albums, and is now working under the Verve label. Two of her albums have received excellent ratings by All Music reviewers, who have praised her as "a fierce talent with robust chops, plenty of soul, and a seemingly endless imagination for the musical possibilities of the piano trio."

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter